Slideshow Widget

Kukke-bøøøøh....

25/08/12


Jeg er ramt af en større skrive-blokade for tiden... Egentlig ikke fordi der ikke sker nok omkring mig - jeg har bare ikke tiden (eller overskuddet) til at samle mig om at lave indlæg - (ja det er stadig arbejdslivet, der fylder - og resten af min tid lige nu går til min bette familie)... Så i må lige væbne jer med lidt mere tålmodighed med mig, indtil jeg bliver lidt mere struktureret og får fast tid sat af til bloggen..

Indtil da kan i følge mig på INSTAGRAM som: frktrillingsgaard


3 Responses to “Kukke-bøøøøh....”

  1. Åh, hvor jeg kender det! Men jeg nyder at få lidt hverdagsglimt via instagram istedet ;)

    SvarSlet
  2. Åh, men vi venter tålmodigt på, at du vender tilbage, når du er klar! ;)

    SvarSlet
  3. Jeg har lavet et indlæg med skønne links til rørperle elskere, og der er linket til dig :)
    Tjek det ud her:

    http://sarabournonville.blogspot.dk/2012/09/en-flles-krlighed-til-hama-perlerne.html

    Kh Sara

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise